Blogia
COMENTARIOS SOBRE LA ACTUALIDAD DE ARAGON

EUCARISTÍA EN ARAGONÉS

EUCARISTÍA EN ARAGONÉS

Organizada por Ligallo de Fablans, con la colaboracion de los PP. Escolapios, y también con el apoyo de la Asociación Bente d’Abiento, el próximo domingo 20 de diciembre, día del Justicia de Aragón, se celebrará en San Juan de los Panetes a las 9’30 horas la quinta Eucaristía en aragonés que se realiza en la ciudad de Zaragoza. La primera de éstas se celebró ya en junio de 2007. Además, como ya os informé en su día en este blog, también se han editado los Evangelios en aragonés, entre otras iniciativas. Os adjunto el mensaje de convocatoria tal como me ha llegado, y espero que nos podamos ver dicho domingo. Mi más sincera felicitación a organizadores, y me vais a permitir que también la dirija a los Padres Escolapios ya que yo estudié con ellos y algo habrán tenido que ver mi forma de pensar y actuar (además, les recuerdo con un gran cariño).

O domingo 20 d’abiento, a las 9.30, se zelebrará en a ilesia zaragoza de San Chuan d’os Panetes a zinquena Eucaristía en aragonés que se fa en a ziudá de Zaragoza. Ligallo de Fablans de Zaragoza estió l’organizador en chunio de 2007 d’a zelebrazión d’a primera Eucaristía en aragonés en Zaragoza. L’esito d’aquer auto lebó a bels catolicos fablans d’aragonés a continar con a zelebrazión d’istas Eucaristías, que siempre han estato muito bien baluratas por a comunidá catolica zaragozana

Os PP. Escolapios han colaborato con istas iniziatibas en a segunda y terzera Eucaristías y, tamién con a colaborazión de Ligallo de Fablans de Zaragoza, han editato os Ebanchelios en aragonés. Antimás, en un chicot periodo de tiempo, meterán un mural con o Pai Nuestro en ista luenga en a Basilica d’o Pater Noster de Cherusalem, an que ya i ye en una ripa de luengas.


A razón d’a esleuzión d’ista calendata, 20 d’abiento, ta fer a misa ye ta remerar a execuzión de D. Chuan de Lanuza, Chustizia Mayor d’Aragón executato en 1591 por orden de Felipe II. Ye ista a razón por a que, a la iniziatiba de Ligallo de Fablans de Zaragoza, se i achunta l’asoziazión cultural Bente d’Abiento, que pilla o nombre prezisamén d’ixa calendata.

0 comentarios